Matrjoška

27.12.2017

Matrjošku jistě všichni známe. Jedná se o sošku, která původně pochází z Ruska, a skrývá v sobě několik dalších panenek, které jsou všechny stejné, ale každá o kousek menší. Jedna taková Matrjoška se zachovala u Stehlíkových doma. Babička nám jí půjčila, abychom ji zde mohli vystavit a ještě nám něco o malované sošce pověděla.

Rozhovor s Miloslavou Holanovou

Moje matryjoška, to je dřevěná panenka. Mám ji hrozně moc ráda. A měla bych vlastně začít tím, že se jmenuji Holanová Miloslava, je mi 65 let a tady tu matryjošku jsem získala od mé nejlepší kamarádky z Ukrajiny. Byla to sestřenice mé tety. Asi před 40 lety zemřela, ale vždycky když se na tu panenku podívám, tak si na ni vzpomenu, protože to byla moc hodná holka. Prožily jsme toho tenkrát, to jsme byly obě dvě patnáctiletý holky, mooc srandy. Jezdily jsme po zábavách, jezdily jsme na kolách a takže, když mám tu matryjošku tak si na ni vždy vzpomenu.


Zpracovala Blanka Stehlíková

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky